MENÚ

Àrea clients professionals

MENÚ

Àrea clients professionals

Activitat a mida

Des de: 15,00

DESCRIPCIÓ:
Activitat privada personalitzada. Escull qualsevol de les activitats, visites, tallers, experiències, sortides …, de les nostres propostes, i la organitzarem i farem de forma privada, exclusiva i personalitzada només per a tu i / o el teu grup d’acompanyants.
Pots escollir dia i hora de realització a la teva conveniència, indicar-nos el teu major interès o preferència dins de l’activitat, fins i tot variants o suggeriments per tenir en compte per al teu grup, nosaltres posarem el màxim interès a satisfer els teus desitjos.
Pot ser una sorpresa per a la teva parella o família, una experiència per als teus amics o una sortida pràctica diferent per als teus companys.
A “Notes de la comanda” a l’completar les dades de l’formulari, indica l’activitat escollida i els detalls personals de la teva preferència.

EXPERIÈNCIA OBTINGUDA:
Segons l’activitat escollida.

Places limitades. A partir de 4 persones. Cal reserva prèvia.

Descripció

APROPIAT PER A:
Activitat a mida segons les seves necessitats. Si no troba horaris adequats a la seva disponibilitat o vol realitzar una activitat específica per al seu grup, aquesta és la seva opció.

IDIOMES DE L’ACTIVITAT:
Castellà, Català.

DURADA:
Entre 2 i 3 hores.

EL PREU INCLOU EL MATERIAL NECESSARI:

LLOC DE TROBADA:
ECOHERBES BOTANIC (Urb. Sant Pere, 1, 43895 l’Ampolla). Aparcament privat gratuït. Us recomanem arribar 15 minuts abans de l’inici.

VESTIMENTA RECOMANADA:
La recomanada en la fitxa de l’activitat escollida.

CANCEL·LACIÓ DE L’ACTIVITAT O RESERVA I CANVIS DE DATA:

Per part de l’organitzador: en cas de situació climatològica adversa o per qualsevol altra causa, es retornarà el 100% de la reserva i / o s’oferirà la possibilitat de realització per a una altra data.
Qualsevol cancel·lació de l’activitat o canvi de data, es comunicarà mitjançant el correu electrònic i / o telèfon, que el client va informar en la reserva.
L’import serà retornat a la mateixa targeta bancària amb la qual es va fer el pagament, en el termini de 5 dies laborables.

Per part de el client: fins a 48 hores abans de l’inici, es retornarà el 100% de l’import i / o s’oferirà la possibilitat de realització per a una altra data, transcorregut aquest termini es perdrà el 100% de l’import de la reserva.
Qualsevol cancel·lació de la reserva i canvis de data, es notificarà Ecoherbes mitjançant el correu [email protected] adjuntant còpia de la reserva.
L’import serà retornat a la mateixa targeta bancària amb la qual es va fer el pagament, en el termini de 5 dies laborables.

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Activitat a mida”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

No hi ha extensions per instal·lar o activar. <a href="%1$s" title="Return to the Dashboard">Return to the Dashboard</a>

Go to Top