MENÚ

Àrea clients professionals

MENÚ

Àrea clients professionals
Pàgina inicial Botiga Entrades i activitats Tast de “tes” d’alta gastronomia

Tast de “tes” d’alta gastronomia

Des de: 15,00

DESCRIPCIÓ:
Tast de “tes” d’alta gastronomia. Taller pràctic de tast, en el qual gaudirem de l’experiència olfactiva i gustativa d’una gran varietat de tes que estimularan els nostres sentits. En l’alta qualitat de la matèria primera, exclusiva Ecoherbes per tots els processos de selecció i elaboració, descobrirem nous i sorprenents aromes i multitud de subtils sabors, que aprendrem a percebre com un gourmet professional. També coneixerem les seves propietats saludables i el benestar que ens aporten.
El tast es realitza a les instal·lacions de l’Jardí Botànic i dóna accés lliure a visitar tot el Jardí.
Passeja per un lloc immers en plenitud d’olors i colors. Un cim enfront de la Mediterrània, un paratge envoltat en una amalgama d’aromes: subtils, volàtils, profunds, relaxants, embriagadors. Si estàs pensant en la teva propera sortida, no dubtis a visitar aquest entorn ideal per a la desconnexió, el relax i l’energia que aporta el contacte amb la natura.
En Ecoherbes Park, estem convençuts que l’experiència més agradable és la que dóna vida i equilibra el nostre interior. Des de la interacció de la vista, l’oïda, l’olfacte, el tacte i el gust, aquest meravellós conjunt d’emocions que activen els nostres cinc sentits.
Amb l’arribada de la primavera, l’estiu, la tardor i la possibilitat de tornar a evadir-se, volem convidar-te a que facis una bona elecció. Respira fondo, gaudeix d’un jardí banyat per la brisa marina, visualitza el món des d’una altra perspectiva. Només has de triar el moment …, nosaltres t’esperem amb la cordialitat i la pau que el jardí ens transmet.

Places limitades. Cal reserva prèvia.

Descripció

APROPIAT PER A:
Persones a partir de 14 anys.

IDIOMES DE L’ACTIVITAT:
Castellà, Català.

DURADA:
2 hores.

EL PREU INCLOU EL MATERIAL NECESSARI:
Sí.

LLOC DE TROBADA:
ECOHERBES BOTANIC (Urb. Sant Pere, 1, 43895 l’Ampolla). Aparcament privat gratuït. Us recomanem arribar 15 minuts abans de l’inici.

CANCEL·LACIÓ DE L’ACTIVITAT O RESERVA I CANVIS DE DATA:

Per part de l’organitzador: en cas de situació climatològica adversa o per qualsevol altra causa, es retornarà el 100% de la reserva i / o s’oferirà la possibilitat de realització per a una altra data.
Qualsevol cancel·lació de l’activitat o canvi de data, es comunicarà mitjançant el correu electrònic i / o telèfon, que el client va informar en la reserva.
L’import serà retornat a la mateixa targeta bancària amb la qual es va fer el pagament, en el termini de 5 dies laborables.

Per part de el client: fins a 48 hores abans de l’inici, es retornarà el 100% de l’import i / o s’oferirà la possibilitat de realització per a una altra data, transcorregut aquest termini es perdrà el 100% de l’import de la reserva.
Qualsevol cancel·lació de la reserva i canvis de data, es notificarà Ecoherbes mitjançant el correu [email protected] adjuntant còpia de la reserva.
L’import serà retornat a la mateixa targeta bancària amb la qual es va fer el pagament, en el termini de 5 dies laborables.

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Tast de “tes” d’alta gastronomia”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

No hi ha extensions per instal·lar o activar. <a href="%1$s" title="Return to the Dashboard">Return to the Dashboard</a>

Go to Top